الجمعة، 23 يناير 2015

لازم تخوش تقرا الكلم دا

السلام عليكو ورحمت الله وبركاتو 

بكرة الساعة 8 الصباح لغيت الساعة 10 الصباح اي عوز اي حاجة يكلمني علي الفيس او يكلمني هنا علي المدونة 
طبعا الي عوز اي حاجة بكرة اليوم هيكون مفتوح من الساعة 8 لغيت 10 بس هبدا 8 بلظبط اخلاص 10 بلظبط علشان محدش يزعل
طبعا اي عوز طريق عمل سلفرات كونكر تهيس يكلمني علي الفيس بوك الفيس مفتوح من 8 لغيت 10 بس ملاحظة محدش يقولي ممكن تعملي سلفر انا عمل شرح والي يشوف يعمل السلفر والبرامج كمان جيبه في المدونة طبعا انا عملكو حاجة حلوة جدا جدا جدا 
الي عوز سورس في شخصيات بروسلي والننجا الجديد والارشر الجديد والتروجين الجديد والمهمات الجديد وحرب الجيلد الجديد وفي كول حاجة جديد من غير فلوس انا هطلب منو مقابل 
1-انا هعمل صفحة الصفحة دي لو جبتلي عليه 500 لايك ووزعته بس لم تجيب 500 لايك اديك السورس 
2-لو هتوزع الصفحة بس وجابت فيه 350 لايك هديك باتش فجر جديد 
3-ممكن تخود لانك الاكونت بتاعي وتزعلي الاكونت ولو جبتالي 5000الف صديق هديك السورس والباتش والقاعدة طبعا ات مش هتجبلي 5000الف مرة وحد لا انا معي 3 الف هات انت 2000 بس اظاني انا كدا مظبقو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والسلام عليكو ورحمت الله وبركاتو 

1 التعليقات:

إرسال تعليق

اكثر المواضيع قراءة

Social Icons

.

بحث